Meni
KOŠARICA

Spletno reševanje potrošniških sporov

Spletno reševanje potrošniških sporov

Po pravilih ZIsRPS potrošnik lahko vloži pobudo za reševanje spora pri izvajalcu IRPS le po predhodnem neuspelem poizkusu reševanja spora neposredno pri ponudniku! Stranke zato pozivamo, da se vedno najprej obrnejo na nas in skupaj bomo rešili nastalo težavo.

Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je enotna vstopna točka za potrošnike za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev med potrošnikom s prebivališčem in ponudnikom s sedežem v Evropski uniji, Norveški, Islandiji ali Lihtenštajnu. Platforma je na voljo v vseh jezikih EU ter v islandščini in norveščini.

Platformo za spletno reševanje potrošniških sporov lahko potrošnik uporabi za:

  • zahtevo za neposredne pogovore, ki pomeni vzpostavitev stika in komuniciranje s ponudnikom blaga ali storitev z možnostjo neposredne rešitve spora, ali
  • vložitev pritožbe zoper ponudnika blaga ali storitev in za iskanje izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki lahko reši potrošniški spor.

Zahteva za neposredni pogovor je mogoča, če potrošnik še ni vzpostavil stika s ponudnikom blaga ali storitev oziroma se je ponudnik pripravljen pogovarjati. V tem primeru platforma o potrošnikovi zahtevi obvesti ponudnika blaga ali storitev. Če se je pripravljen pogovarjati, si lahko neposredno prek platforme izmenjata sporočila in pošiljata priloge. Za dosego sporazuma imata v tem primeru na voljo največ 90 dni, se pa v tem času lahko oba kadarkoli umakneta iz neposrednih pogovorov. Če strani v 90 dneh ne dosežeta dogovora, se zadeva na platformi samodejno konča.

Platformo lahko potrošnik uporabi tudi za reševanje težav s pomočjo odobrenega izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov z vložitvijo pritožbe. Platforma v tem primeru o pritožbi obvesti ponudnika blaga ali storitev. Če ponudnik blaga ali storitev soglaša z uporabo postopka, se morata obe strani dogovoriti o izbiri izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov, ki bo obravnaval primer. Od datuma predložitve pritožbe do datuma dogovora o izbiri izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki bo obravnaval primer, je na voljo 30 dni. Če se o izvajalcu izvensodnega reševanja potrošniških sporov strani pravočasno ne dogovorita ali ponudnik blaga ali storitev ne upošteva potrošnikove pritožbe, se postopek na platformi zaključi.

Podjetje 2F STUDIO d.o.o.,  skladno z določbo 3. odstavka 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Ur. l. RS, št. 81/2015; ZIsRPS), obvešča stranke, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (IRPS), kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje 2F STUDIO d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).  Platforma je na voljo na elektronski povezavi za SLO govorno področje https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL , oziroma na povezavi uradne strani platforme http://ec.europa.eu/odr